7 կետ, որոնց մերսումը կհանգստացնի երեխային

75

Համարվում է, որ որոշակի հատվածներում ոտքերի թեթև մերսումը կարող է օգնել ձեր երեխայի առողջությանը և պահվածքին:

Ոտնաթաթի ռեֆլեքսոլոգիան (մերսում) այլընտրանքային բժշկության ձև է, որը նվազեցնում է ցավը, ազատում է սթրեսը և օգնում է նվազեցնել քաշը մեծահասակների մոտ:

Նորածիններն, իհարկե, չունեն այս ամենը, բայց երեխայի համար կա հատուկ հարմարեցված պրակտիկա:

Փաստորեն, երեխայի ոտքերի մեղմ մերսումը որոշակի հատվածներում կարող է հանգստացնել նրան:

Դուք դա ճիշտ անելով այլևս չեք լսի երեխայի անհանգիստ ճիչերը:

Ի՞նչ է մանկական ոտքի ռեֆլեքսոլոգիան:

Փորձագետները նշում են, որ ոտքի ռեֆլեքսոլոգիան հիմնված է այն տեսության վրա, որ մեր ոտքերի, ձեռքերի և ականջների տարածքները կապված են մարմնի և օրգանների այլ մասերի հետ:

Ինչպես ցանկացած տեսություն, սա նույնպես 100% -ով ապացուցված չէ, բայց շատ ուսումնասիրություններ ցույց են տվել, որ ոտքի ռեֆլեքսոլոգիան իրական ազդեցություն ունի հիվանդի առողջության վրա:

Սա կարող է օգնել հանգստացնել նորածիններին, երբ նրանք անհանգիստ կամ վատ են զգում իրենց:

Նայեք ստորև ներկայացված նկարներին և նրբորեն մերսեք ոտքերը նշված հատվածներում:

Չմոռանաք խորհրդակցել մանկաբույժի հետ, նախքան այս տեխնիկան փորձելը:

Մերսում 1-ին. Հանգստացրեք քաղցած երեխային:

Եթե շտապ անհրաժեշտ է տաքացնել մի շիշ կաթ, իսկ երեխան արդեն անհանգիստ է դատարկ ստամոքսի պատճառով, փորձեք նրբորեն սեղմել ոտքերի մատները: Դրանք կապված են հիպոթալամուսի հետ, որը կարգավորում է մարդու քաղցը և ախորժակը:

Այս մերսումը կօգնի հանգստացնել քաղցի զգացումը, մինչև կերակուրը պատրաստ կլինի, և կհանգստացնի քմահաճ երեխային:

Մերսում 2-րդ. Խթանել աճը և բարելավել տրամադրությունը:

Ձեր երեխայի բութ մատը համապատասխանում է հիպոֆիզի գեղձին, որը նաև հայտնի է որպես հիմնական գեղձ: Այս կարևոր գեղձը շատ գործառույթներ ունի:

Մատների այս հատվածի մերսումը կօգնի խթանել աճի հորմոնը: Հիպոֆիզի գեղձը նաև գաղտնիացնում է օքսիտոցինը, ինչը մեծացնում է երեխայի տրամադրությունը:

Բոնուս. Եթե կրծքով կերակրում եք, կարող եք մերսել մատների բարձիկները ՝ կրծքի կաթի արտադրությունը մեծացնելու համար:

Մերսում 3-րդ. Ամրապնդեք իմունային համակարգը:

Շատ կարևոր է պահպանել երեխայի առողջությունը և կանխել հիվանդությունը: Նրբորեն մերսելով պարագծի բարձիկներից պարագիծը, կարող եք ամրապնդել իմունային համակարգը

Այս հատվածը կապված է իմուսային գեղձի հետ, որն ուժեղացնում է իմունային համակարգը և օգնում է արտադրել հակամարմիններ, որոնք պայքարում են հիվանդությունների դեմ:

Մերսում 4-րդ. Դանդաղեցրեք ձեր շնչառությունը և ազատվեք լարվածությունից:

Նորածինները նույնպես կարող են տառապել սթրեսից` հիմնականում անծանոթ մարդկանցից և վայրերից: Մերսումը կարող է կարգավորել դա:

Այս հատվածը ի վիճակի է կարգավորել խուճապի արագ շնչառությունը: Այս հատվածի մերսումը կօգնի մի փոքր դանդաղեցնել շնչառությունը և հանգստացնել երեխային: Կարող է նաև մեղմել անհանգստությունն ու լացը:

Մերսում 5-րդ. Ուժ տվեք:

Եթե ձեր երեխան էներգիա շատ է ծախսել, դա կօգնի նրան վերականգնել իր ուժերը:

Նրբորեն սեղմեք այս փոքրիկ կետը ոտքի վրա: Այն համապատասխանում է վերերիկամային գեղձին, որն արտադրում է ադրենալին:

Մերսելով այս կետը ՝ դուք կարող եք երեխային մի փոքր ավելի շատ էներգիա հաղորդել և վերացնել քնկոտությունը:

Մերսում 6-րդ. Վերահսկեք միզապարկը:

Ոչ ոք չի սիրում նստել թաց տակդիրներիի մեջ, բայց երեխաները դեռ չենկարողանում կառավարել իրենց միզապարկը:

Կարող եք մի փոքր օգնել` ոտքի միջնամասը մերսելով: Այս հատվածը մերսելը կարող է հուշել ձեր երեխային անմիջապես միզելու, որպեսզի անմիջապես փոխեք տակդիրը:

Մերսում 7-րդ. Օգնեք մարսողությանը:

Եթե ձեր երեխան ստամոքսի խնդիրներ ունի (կոլիկ կամ փորկապություն), փորձեք թեթևորեն սեղմել այս հատվածը:

Այս հատվածը կապված է հաստ աղիքի և աղիքների հետ, որը կարող է օգնել մարսողական համակարգի երկայնքով սնունդը ճիշտ տեղափոխելուն:

Երեխայի ստամոքսի տհաճ զգացողությունը թեթևացնելու համար ձեր մատով թեթև սեղմեք այս հատվածում: