LifeStyle Առողջություն

Հակացելյուլիտային դիետա

 

hakacelyulitayin dieta

Չափազանց նեղ հագուստը, սխալ կեցվածքը, նստակյաց կենսակերպը հաճախ նպաստում են ցելյուլիտի զարգացմանը: Ցելյուլիտի առաջացման պատճառները կարող են տարբեր լինել. հորմոնալ դիսբալանս, ավելորդ քաշ, փորկապություն, վահանագեղձի հիվանդություններ, խրոնիկ սթրեսներ, խրոնիկ հոգնածություն եվ այլն: Այդ թվում իր կարեվոր տեղն ունի սխալ սննդակարգը: Այն առաջին հերթին պետք է բալանսավորված լինի՝ վիտամինների, սպիտակուցների, ճարպերի եվ ածխաջրածինների բավարար եվ չափավոր քանակությամբ: Եկեք պարզենք, թե որ մթերքներից ու ճաշատեսակներից արժի հրաժարվել, եվ որոնց նախընտրություն տալ՝ «նարնջի կեղեվից» ազատվելու համար:
Ինչպես սնվել
Ձեր սննդակարգում հաճախ օգտագործեք մրգեր, բանջարեղեն, խոշոր հատիկավոր սերմեր, լոբազգիներ: Այս մթերքները հարուստ են կալիումով եվ բջջանքով: Բջջանքը դա «հավաքարար» է, որ մաքրում է մեր օրգանիզմը, իսկ կալիումը կարգավորում է ջրա-աղային փոխանակությունը:
Օգտակար են նաեվ ընկուզեղենը, արեվածաղկի, դդմի եվ այլ սերմերը (միայն խելամիտ քանակությամբ), որոնք եվս կալիումի եվ բջջանքի հարուստ աղբյուր են հանդիսանում: Բացի այդ սերմերն ու ընկուզեղենը մեծ քանակությամբ չհագեցած ճարպաթթուներ են պարունակում, որոնք անհրաժեչտ են բջիջների նորմալ կենսագործունեության համար: Նկատի ունեցեք, որ բոված վիճակում նրանք ավելի վատ են յուրացվում, իսկ աղի ավելացումը խախտում է օրգանիզմում նատրիումի եվ կալիումի հավասարակշռությունը:
Բջջային փոխանակությունն արագացնելու համար, խորհուրդ է տրվում ուտել յոդ պարունակող մթերքներ: Այդպիսիք են ծովամթերքները, իսկ մրգերից ամենաշատ յոդ պարունակում է տանձը:
Աշխատեք սնվել ըստ եղանակի: Բնական հասունացման շրջանում մրգերն ու բանջարեղենն առանձնանում են լավագույն համային եվ սննդարար հատկություններով:
Բանջարեղենային աղցանների եվ կանաչեղենի հետ ցանկալի է օգտագործել օսլա պարունակող մթերքներ՝ բրինձ, կարտոֆիլ, մակարոնեղեն: Բանջարեղենի հետ (բացի կարտոֆիլից) ցանկալի է համակցել միս եվ ձկնեղեն:
Օգտագործվող միսը պետք է անյուղ լինի:
Կաթն ու կաթնամթերքը՝ կեֆիրը, մածունը, թթվասերը, կաթնաշոռը, պանիրը եվս պետք է անյուղ լինեն:
Յոգուրտի մեջ շաքարի պարունակությունը պետք է նվազագույնս լինի:
Պանիր արժե օգտագործել 30-60գ՝ շաբաթական երեք անգամից ոչ ավել:
Սննդակարգում պարբերաբար ավելացրեք լոբազգիներից պատրաստված կերակրատեսակներ: Իսկ հացն ավելի լավ է պատրաստված լինի ամբողջական ցորենի հատիկներից :

Օգտակար մթերքներ
1)Անյուղ միս, ձու, անյուղ կաթնամթերք
2)Ոսպ, ոլոռ, լոբազգիներ
3)Ձկնեղեն, ծովամթերք
4)Մրգեր, բանջարեղեն, չրեղեն
5)Ընկուզեղեն եվ սերմեր
6)Ջուր, հյութեր՝ առանց շաքարի

Աղբյուր


Կիսվիր ընկերներիդ հետ


Загрузка...

Հեղինակի մասին

hing.am

hing.am