LifeStyle Առողջություն Խորհուրդներ Կյանք Հետաքրքիր

Ինչպե՞ս երկարաձգել երիտասարդությունը

 

c1d136c7301fe732e036fb07f2a884d5

Միջին հաշվով պետք է քնել 8-9 ժամ:Քնի անբավարարությունը ազդում է հիշողության,տրամաբանական մտածողության,նեյրոնների առաջացման և մկանային հյուսվածքների զարգացման վրա:

Պետք է քնել զով տեղում: Ննջասենյակի օպտիմալ ջերմաստիճանը պետք է լինի +17: Պառկեք քնելու և արթնացեք միշտ նույն ժամին, նույնիսկ նաև հանգստյան օրերին:Հակառակ դեպքում խախտվում է քնի ռեժիմը:

Քնելուց առնվազն 2 ժամ առաջ սպիրտային խմիչք մի օգտագործեք:Չնայած ալկոհոլը քնաբեր ազդեցություն կարող է ունենալ, բայց խանգարում է խորը քնին, որի ժամանակ օրգանիզմը լիովին հանգստանում է և վերականգնում ուժերը:

Ցերեկային 15-20 րոպե տևող քունը հանում է հոգնածությունը,լավացնում հիշողությունը: Օրվա մեջ 20+30 րոպե մարզվելու դեպքում կսկսեք ավելի լավ քնել:Բայց մարզվեք ոչ ավելի ուշ, քան քնելուց 4-6 ժամ առաջ: ֆիզիկական վարժությունները ակտիվացում են բոլոր օրգանների աշխատանքը, այդ պատճառով քնելը կդժվարանա:

Միացեք մեր ֆեյսբուքյան էջին և հետևեք ամենաուշագրավ նյութերին


Կիսվիր ընկերներիդ հետ

Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և ոչ միշտ են համընկնում ՀԻՆԳ.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:

loading...

Հրապարակող՝

armhing

armhing