Ինչու չեք կարողանում նիհարել, չնայած շատ եք փորձում

131

Նրանցից շատերը, ովքեր պայքարում են ավելորդ քաշի դեմ, զարմացած են։ Նրանք պարբերաբար մարզադահլիճ են հաճախում, հավատարմորեն հետևում են սննդաբանների բոլոր ցուցումներին, սակայն ավելորդ քաշը դեռ չի անցնում: Եթե ​​ակնկալում եք մեկ շաբաթվա ընթացքում նիհարել, և քաշը արդեն մի քանի ամիս է նույն մակարդակի վրա է, ժամանակն է փնտրել, թե որն է այս լճացման պատճառը:

Փաստորեն, դիետաներն ու մարզասրահները բավարար չեն: Նախքան այդ ամենը ձեռնարկելը, դուք պետք է սկզբունքորեն վերանայեք ձեր կենցաղը՝  սկսած քնի ռեժիմից, վերջացրած հորմոնալ թեստեր պարբերաբար անցնելուց: Միգուցե, դա կարող է լինել պատճառ, որ դուք դեռ չեք նվազեցրել ձեր քաշը:

Ահա 7 պատճառ, որոնց մասին գուցե տեղյակ չլինեք.

1. Արյան անառողջ շաքար:

Մարմնի մեջ ածխաջրերը վերածվում են գլյուկոզի, իսկ արյան շաքարի մակարդակը բարձրանում է: Ի պատասխան՝ ենթաստամոքսային գեղձը արտադրում է հորմոնալ ինսուլինը, որն այդ շաքարները տեղափոխում է այն բջիջներ, որտեղ անհրաժեշտ է: Ինսուլինը անհրաժեշտ է կյանքի համար, բայց ավելորդ արտադրությամբ այն նպաստում է մարմնի ճարպերին:

Առողջ մարդու մոտ այս գործընթացը ընթանում է սահուն, և մոտավորապես երկու ժամ ուտելուց հետո արյան շաքարի մակարդակը վերադառնում է նորմայի: Բայց երբեմն բջիջները հոգնում են և կորցնում են ինսուլինը արդյունավետ ընդունելու ունակությունը: Սա կոչվում է ինսուլինի դիմադրություն և կարող է հանգեցնել քաշի ավելացման և նույնիսկ 2-րդ տիպի շաքարախտի զարգացման:

Ինսուլինի դիմադրությունը կարող է առաջանալ հետևյալ գործոններից.

— ավել քաշ կամ ճարպակալում,
— մեծ փորը, նույնիսկ ճարպակալման բացակայության դեպքում,
— նստակյաց ապրելակերպ,
— զտված ածխաջրերի հաճախակի օգտագործումը (սպիտակ ալյուր, շաքար):

2. Բորբոքում:

Բորբոքման որոշ մակարդակ անհրաժեշտ է վարակների դեմ պայքարի համար, բայց քրոնիկ բորբոքումն արդեն խնդիր է դառնում: Հետևանքներից մեկը քաշի բարձրացումն է, քանի որ մարմինը շեղված է բորբոքման դեմ պայքարում, և ճարպ այրելու էներգիա չի մնում:

Ավել քաշ լինելը բորբոքման հիմնական ռիսկային գործոններից մեկն է: Շատակերությունը մեծացնում է օրգանիզմի իմունային պատասխանը ՝ առաջացնելով բորբոքում, ինչը հանգեցնում է տարբեր հիվանդությունների: Ճարպաթթուները մարմնում կուտակվում են ավելի արագ, քան միտոխոնդրիան կքանդի դրանք:

Ահա բորբոքման տիպիկ այլ պատճառներ.

— ավելորդ քաշ,
— սննդի զգայունություն,
— վատ սնուցում,
— հակաբեղմնավորիչներ,
— աղիքային ինֆեկցիաներ,
— արյան շաքարի անհավասարություն,
— շրջակա միջավայրի վատ պայմաններ,
— քնի պակաս:

3. Հորմոնալ անհավասարակշռություն:

Հաշվարկը կորցնելու համար կալորիաները հաշվելու հիմնական պատճառներից մեկը հորմոններն են: Տարբեր խցուկներում տեղակայված էնդոկրին բջիջները արտադրում են մոտ 50 տարբեր հորմոններ, որոնք այնուհետև մտնում են արյան մեջ և ակտիվացնում թիրախային բջիջները:

Հորմոնները զգալիորեն ազդում են քաշի վրա, քանի որ բազալային նյութափոխանակության արագությունը կախված է դրանցից: Սա այն կալորիաների քանակն է, որը դուք ամեն օր այրում եք առանց վարժությունների: Որոշ հորմոնների (կորտիզոլ, տեստոստերոն, էստրոգեն և պրոգեստերոն) անհավասարակշռությունը հանգեցնում է նյութափոխանակության մակարդակի նվազմանը:

Եվ եթե օրվա ընթացքում կորցնում եք շատ քիչ կալորիաներ, ապա չես կարող նիհարել, նույնիսկ եթե հաճախում եք մարզադահլիճ և ճիշտ սնվում:

Հորմոնալ անհավասարակշռությունը չափազանց լուրջ և բարդ խնդիր է, որը պետք է ինքնուրույն լուծվի: Կապվեք մասնագետի հետ և սկսեք թեստերից:

4. Հիպոթիրեոզ:

Հիպոթիրեոզ է վահանաձև գեղձի ֆունկցիայի նվազում, որն արտահայտվում է այն փաստով, որ այն չի արտադրում բավարար T3 կամ T4 հորմոններ, կամ մարմինը չի կարող հաղթահարել T4- ի T3- ի վերափոխումը:

Արդյունքում `հիպոֆիզի գեղձը, հիպոթալամուսը սկսում են արտադրել թիրերլին, իսկ հիպոֆիզի գեղձը` տիրոտրոպինը, որը խթանում է վահանաձև գեղձը: Պարադոքսալորեն, տիրոտրոպինը հանգեցնում է վահանաձև գեղձի ֆունկցիայի նվազմանը:

Ահա հիպոթիրեոզիայի հիմնական ախտանիշները.

— ավել քաշ կամ քաշը կորցնելու անկարողություն;
— հոգնածություն
— գերզգայունություն ցրտից;
— փորկապություն կամ կոշտ չոր աթոռակ;
— այտուցված դեմք;
— խրպոտ ձայն;
— մկանների թուլություն;
— բարձր խոլեստերին;
— մկանների ցավ, զգայունություն;
— ցավ, կոշտություն կամ այտուցվածություն;
— առատ կամ անկանոն դաշտան;
— մազերի կորուստ
— դանդաղ սրտխփոց
— դեպրեսիա
— վահանաձև գեղձի (զոբ) աճ:

5. Դիսբակտերիոզ:

Աղիները երբեմն կոչվում է մեր մարմնի «երկրորդ ուղեղ», այն ունի այդպիսի կարևոր ազդեցություն մարմնի բոլոր գործընթացների վրա: Ստամոքս-աղիքային համակարգի առողջ միկրոֆլորան բացարձակապես անհրաժեշտ է նորմալ քաշը և ընդհանուր առողջությունը պահպանելու համար:

Դիսբակտերիոզը աղիների մեջ օգտակար և վնասակար բակտերիաների անհավասարակշռությունն է, ինչը կարող է սրել քաշի կորստի հետ կապված վերը նշված բոլոր խնդիրները `արյան շաքար, բորբոքում, հորմոնալ անհավասարակշռություն, հիպոթիրեոզ …

6. Սթրես:

Սթրեսը մեր կյանքում անխուսափելի խնդիր է: Դժբախտաբար, սա զուտ հոգեբանական երևույթ չէ, քանի որ սթրեսը ֆիզիկական ազդեցություն ունի ամբողջ մարմնի վրա:

Սթրեսի ազդանշանները առաջացնում են կորտիզոլի ՝ ստերոիդ հորմոնի արտադրություն, որը կարող է բարձրացնել արյան շաքարը, նույնիսկ եթե վնասակար բան չեք կերել:

Սա, իր հերթին, հանգեցնում է մարմնի ճարպի ձևավորմանը, հատկապես որովայնի շրջանում, քանի որ գլյուկոզան կապված է ինսուլինի հետ (մարմնի ճարպի հորմոն): Արդյունքում, դուք չեք կարող նիհարել:

7. Հանքային անհավասարակշռություն կամ ծանր մետաղի թունավորում:

Չնայած օգտակար հանածոները չեն կարող փլուզվել և վերածվել էներգիայի, ինչպես սննդանյութերը (ածխաջրեր, ճարպեր և սպիտակուցներ), դրանք նյութափոխանակության մեջ ներգրավված հարյուրավոր ֆերմենտների համահեղինակ են: Եվ նյութափոխանակությունը պատասխանատու է կալորիաների այրման համար, ուստի հանքանյութերի պակասը կարող է հանգեցնել քաշի ավելացման:

Ծանր մետաղի թունավորումը ժամանակակից աշխարհում շատ տարածված է `տոքսինները կարող են մտնել մարմին, օրինակ, ջրամատակարարումից: Դրանք լուծելի են ճարպերով, ուստի մարմինը կարող է դիմել ճարպի ավելցուկ արտադրության, որպեսզի նրանց արյան մեջ չմտնեն:

Մարմնում հանքանյութերի և ծանր մետաղների մակարդակը ստուգելու համար կարող եք հանձնել մազերի հանքային բաղադրության վերաբերյալ անալիզ։