Ինչու չեք կարողանում նիհարել, չնայած շատ եք փորձում

0

Նրանցից շատերը, ովքեր պայքարում են ավելորդ քաշի դեմ, զարմացած են։ Նրանք պարբերաբար մարզադահլիճ են հաճախում, հավատարմորեն հետևում են սննդաբանների բոլոր ցուցումներին, սակայն ավելորդ քաշը դեռ չի անցնում: Եթե ​​ակնկալում եք մեկ շաբաթվա ընթացքում նիհարել, և քաշը արդեն մի քանի ամիս է նույն մակարդակի վրա է, ժամանակն է փնտրել, թե որն է այս լճացման պատճառը:

Փաստորեն, դիետաներն ու մարզասրահները բավարար չեն: Նախքան այդ ամենը ձեռնարկելը, դուք պետք է սկզբունքորեն վերանայեք ձեր կենցաղը՝  սկսած քնի ռեժիմից, վերջացրած հորմոնալ թեստեր պարբերաբար անցնելուց: Միգուցե, դա կարող է լինել պատճառ, որ դուք դեռ չեք նվազեցրել ձեր քաշը:

Ահա 7 պատճառ, որոնց մասին գուցե տեղյակ չլինեք.

1. Արյան անառողջ շաքար:

Մարմնի մեջ ածխաջրերը վերածվում են գլյուկոզի, իսկ արյան շաքարի մակարդակը բարձրանում է: Ի պատասխան՝ ենթաստամոքսային գեղձը արտադրում է հորմոնալ ինսուլինը, որն այդ շաքարները տեղափոխում է այն բջիջներ, որտեղ անհրաժեշտ է: Ինսուլինը անհրաժեշտ է կյանքի համար, բայց ավելորդ արտադրությամբ այն նպաստում է մարմնի ճարպերին:

Առողջ մարդու մոտ այս գործընթացը ընթանում է սահուն, և մոտավորապես երկու ժամ ուտելուց հետո արյան շաքարի մակարդակը վերադառնում է նորմայի: Բայց երբեմն բջիջները հոգնում են և կորցնում են ինսուլինը արդյունավետ ընդունելու ունակությունը: Սա կոչվում է ինսուլինի դիմադրություն և կարող է հանգեցնել քաշի ավելացման և նույնիսկ 2-րդ տիպի շաքարախտի զարգացման:

Ինսուլինի դիմադրությունը կարող է առաջանալ հետևյալ գործոններից.

— ավել քաշ կամ ճարպակալում,
— մեծ փորը, նույնիսկ ճարպակալման բացակայության դեպքում,
— նստակյաց ապրելակերպ,
— զտված ածխաջրերի հաճախակի օգտագործումը (սպիտակ ալյուր, շաքար):

2. Բորբոքում:

Բորբոքման որոշ մակարդակ անհրաժեշտ է վարակների դեմ պայքարի համար, բայց քրոնիկ բորբոքումն արդեն խնդիր է դառնում: Հետևանքներից մեկը քաշի բարձրացումն է, քանի որ մարմինը շեղված է բորբոքման դեմ պայքարում, և ճարպ այրելու էներգիա չի մնում:

Ավել քաշ լինելը բորբոքման հիմնական ռիսկային գործոններից մեկն է: Շատակերությունը մեծացնում է օրգանիզմի իմունային պատասխանը ՝ առաջացնելով բորբոքում, ինչը հանգեցնում է տարբեր հիվանդությունների: Ճարպաթթուները մարմնում կուտակվում են ավելի արագ, քան միտոխոնդրիան կքանդի դրանք:

Ահա բորբոքման տիպիկ այլ պատճառներ.

— ավելորդ քաշ,
— սննդի զգայունություն,
— վատ սնուցում,
— հակաբեղմնավորիչներ,
— աղիքային ինֆեկցիաներ,
— արյան շաքարի անհավասարություն,
— շրջակա միջավայրի վատ պայմաններ,
— քնի պակաս:

3. Հորմոնալ անհավասարակշռություն:

Հաշվարկը կորցնելու համար կալորիաները հաշվելու հիմնական պատճառներից մեկը հորմոններն են: Տարբեր խցուկներում տեղակայված էնդոկրին բջիջները արտադրում են մոտ 50 տարբեր հորմոններ, որոնք այնուհետև մտնում են արյան մեջ և ակտիվացնում թիրախային բջիջները:

Հորմոնները զգալիորեն ազդում են քաշի վրա, քանի որ բազալային նյութափոխանակության արագությունը կախված է դրանցից: Սա այն կալորիաների քանակն է, որը դուք ամեն օր այրում եք առանց վարժությունների: Որոշ հորմոնների (կորտիզոլ, տեստոստերոն, էստրոգեն և պրոգեստերոն) անհավասարակշռությունը հանգեցնում է նյութափոխանակության մակարդակի նվազմանը:

Եվ եթե օրվա ընթացքում կորցնում եք շատ քիչ կալորիաներ, ապա չես կարող նիհարել, նույնիսկ եթե հաճախում եք մարզադահլիճ և ճիշտ սնվում:

Հորմոնալ անհավասարակշռությունը չափազանց լուրջ և բարդ խնդիր է, որը պետք է ինքնուրույն լուծվի: Կապվեք մասնագետի հետ և սկսեք թեստերից:

4. Հիպոթիրեոզ:

Հիպոթիրեոզ է վահանաձև գեղձի ֆունկցիայի նվազում, որն արտահայտվում է այն փաստով, որ այն չի արտադրում բավարար T3 կամ T4 հորմոններ, կամ մարմինը չի կարող հաղթահարել T4- ի T3- ի վերափոխումը:

Արդյունքում `հիպոֆիզի գեղձը, հիպոթալամուսը սկսում են արտադրել թիրերլին, իսկ հիպոֆիզի գեղձը` տիրոտրոպինը, որը խթանում է վահանաձև գեղձը: Պարադոքսալորեն, տիրոտրոպինը հանգեցնում է վահանաձև գեղձի ֆունկցիայի նվազմանը:

Ահա հիպոթիրեոզիայի հիմնական ախտանիշները.

— ավել քաշ կամ քաշը կորցնելու անկարողություն;
— հոգնածություն
— գերզգայունություն ցրտից;
— փորկապություն կամ կոշտ չոր աթոռակ;
— այտուցված դեմք;
— խրպոտ ձայն;
— մկանների թուլություն;
— բարձր խոլեստերին;
— մկանների ցավ, զգայունություն;
— ցավ, կոշտություն կամ այտուցվածություն;
— առատ կամ անկանոն դաշտան;
— մազերի կորուստ
— դանդաղ սրտխփոց
— դեպրեսիա
— վահանաձև գեղձի (զոբ) աճ:

5. Դիսբակտերիոզ:

Աղիները երբեմն կոչվում է մեր մարմնի «երկրորդ ուղեղ», այն ունի այդպիսի կարևոր ազդեցություն մարմնի բոլոր գործընթացների վրա: Ստամոքս-աղիքային համակարգի առողջ միկրոֆլորան բացարձակապես անհրաժեշտ է նորմալ քաշը և ընդհանուր առողջությունը պահպանելու համար:

Դիսբակտերիոզը աղիների մեջ օգտակար և վնասակար բակտերիաների անհավասարակշռությունն է, ինչը կարող է սրել քաշի կորստի հետ կապված վերը նշված բոլոր խնդիրները `արյան շաքար, բորբոքում, հորմոնալ անհավասարակշռություն, հիպոթիրեոզ …

6. Սթրես:

Սթրեսը մեր կյանքում անխուսափելի խնդիր է: Դժբախտաբար, սա զուտ հոգեբանական երևույթ չէ, քանի որ սթրեսը ֆիզիկական ազդեցություն ունի ամբողջ մարմնի վրա:

Սթրեսի ազդանշանները առաջացնում են կորտիզոլի ՝ ստերոիդ հորմոնի արտադրություն, որը կարող է բարձրացնել արյան շաքարը, նույնիսկ եթե վնասակար բան չեք կերել:

Սա, իր հերթին, հանգեցնում է մարմնի ճարպի ձևավորմանը, հատկապես որովայնի շրջանում, քանի որ գլյուկոզան կապված է ինսուլինի հետ (մարմնի ճարպի հորմոն): Արդյունքում, դուք չեք կարող նիհարել:

7. Հանքային անհավասարակշռություն կամ ծանր մետաղի թունավորում:

Չնայած օգտակար հանածոները չեն կարող փլուզվել և վերածվել էներգիայի, ինչպես սննդանյութերը (ածխաջրեր, ճարպեր և սպիտակուցներ), դրանք նյութափոխանակության մեջ ներգրավված հարյուրավոր ֆերմենտների համահեղինակ են: Եվ նյութափոխանակությունը պատասխանատու է կալորիաների այրման համար, ուստի հանքանյութերի պակասը կարող է հանգեցնել քաշի ավելացման:

Ծանր մետաղի թունավորումը ժամանակակից աշխարհում շատ տարածված է `տոքսինները կարող են մտնել մարմին, օրինակ, ջրամատակարարումից: Դրանք լուծելի են ճարպերով, ուստի մարմինը կարող է դիմել ճարպի ավելցուկ արտադրության, որպեսզի նրանց արյան մեջ չմտնեն:

Մարմնում հանքանյութերի և ծանր մետաղների մակարդակը ստուգելու համար կարող եք հանձնել մազերի հանքային բաղադրության վերաբերյալ անալիզ։


Բաժանորդագրվեք և ստացեքհրապարակումների ծանուցումները