Սրտաբանները պնդում եմ, որ մենք սխալ ժամանակ ենք խմում ջուր։ Ահա թե երբ է պետք դա անել

61

«Օգտագործեք ինչքան հնարավոր է շատ ջուր», – հրահրում են մեզ առողջ սննդակարգի վերաբերյալ գրեթե ամեն հոդվածում։ Բայց բժիշկները այլ կարծիք ունեն․ ջրի չափից ավելի օգտագործումը առաջացնում է լրացուցիչ լարվածություն երիկամների մեջ և ոչ մի օգուտ չի տալիս մեր մարմնին:

 

Ինչպե՞ս է պետք ջուր խմել

Յուրաքանչյուր մարդ յուրահատուկ է և նրանց օրգանիզմների ջրի պահանջները օրվա կտրվածքով տարբերվում են։ Անհրաժեշտ հեղուկի քանակությունը մեկ օրվա համար կարելի է հեշտությամբ հաշվարկել այս ընդհանուր բանաձևի շնորհիվ: Եթե դուք տառապում եք սրտի հիվանդությամբ, կամ ունեք երիկամների խնդիր, պետք է լրացուցիչ խորհրդակցեք ձեր բժշկի հետ։

Բայց կարևոր չէ այն հարցը, թե ինչքան օգտագործել հեղուկ, այլ երբ դա անել։ Բժիշկները խորհուրդ են տալիս հետևել մի քանի պարզ կանոնների:

 

1. Արթնանալուց անմիջապես հետո խմեք 1-2 բաժակ ջուր։ Գիշերը մեր մարմինը ջրազրկվում է, այնպես որ կա անհրաժեշտություն պահեստավորել հեղուկ։

2. Մինչեւ յուրաքանչյուր սննդի ընդունումը, ցանկալի է խմել 200 մլ ջուր: Սա կօգնի արագացնել նյութափոխանակությունը։

3. Փորձեք փոխհատուցել յուրաքանչյուր մի բաժակ թեյը կամ սուրճը մի բաժակ ջրով:

4. Արդյո՞ք պետք է խմել ջուր ուտելուց հետո։ Այս հարցում բժիշկները չեն գալիս համաձայնության։ Ոմանք կարծում են, որ դա վնասակար է, քանի որ ջուրը ջրիկացնում է ստամոքսի հյութը։ Մյուսները պնդում են, որ դա հակացուցված է միայն ստամոքսի ցածր թթվայնություն ունեցող մարդկանց համար։

5. Բարձր ինտենսիվությամբ ուժային վերապատրաստումների ժամանակ անհրաժեշտ է յուրաքանչյուր 20 րոպեն մեկ խմել 150 մլ ջուր (պլաստիկ բաժակի ծավալի չափ):

6. Գիշերը, ավելի լավ է սահմանափակել հեղուկի ընդունումը, հատկապես այն մարդկանց համար, ովքեր ունեն երիկամային հիվանդություն։

 

Կիսվեք Ձեր ընկերների հետ այս օգտակար տեղեկատվությամբ

 




Загрузка...

Hing.am is Stephen Fry proof thanks to caching by WP Super Cache